«Εμεις οι συνεργάτες και οι εθελοντές είμαστε εδώ και σήμερα δουλεύουμε σκληρά…. Η μαζική συμμετοχή των πολιτών αύριο στις ευρωεκλογές, την ώρα που η Κύπρος έχει μεγάλη ανάγκη τη στήριξη της Ευρώπης, είναι το πιο θετικό μήνυμα που μπορούμε να στείλουμε στις Βρυξέλλες», δήλωσε ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου.
Ένα τελευταίο μήνυμα, για την σημασία των ευρωεκλογών, έστειλε το πρωί και ο ΓΓ του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού, ο οποίος πέρασε χαλαρά το πρωινό στη παλιά Λευκωσία μαζί με τους υποψηφίους του κόμματος του και στελέχη που βοήθησαν στην μακρά προεκλογική εκστρατεία.
«Το τελευταίο μήνυμα το οποίο θα ήθελα να στείλω στον Κυπριακό λαό είναι ότι, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υποτιμήσει αυτήν την εκλογική αναμέτρηση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση καθορίζει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό τη ζωή μας. Έχει τεράστια σημασία, λοιπόν, ο κυπριακός λαός να συμμετάσχει σε αυτήν την εκλογική διαδικασία, διότι θα κριθούν πάρα πολλά», δήλωσε ο ΓΓ ΑΚΕΛ, Άντρος Κυπριανού.
Από πλευράς του ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος, ο οποίος παρέθεσε γεύμα στους υποψηφίους του κόμματος και τα στελέχη των εκλογικών επιτελείων, κάλεσε τους ψηφοφόρους να στείλουν αύριο με την ψήφο τους μήνυμα τόσο εντός της Κύπρου όσο και στην Ευρώπη.
«Αύριο θα είναι η ώρα των πολιτών. Και μπορούμε αύριο, με τη ψήφο μας στην κάλπη, να στείλουμε ένα μήνυμα. Ένα μήνυμα στην Ευρώπη, πως το μέλλον μας θα είναι δημοκρατικό και προοδευτικό.
Ύστατη έκκληση προς τους πολίτες να επιλέξουν αύριο την συμμετοχή και όχι την αποχή απηύθυναν και οι πρόεδροι του Κινήματος Οικολόγων και της Συμμαχίας Πολιτών», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Νικόλας Παπαδόπουλος.
Οι κύριοι Περδίκης και Λιλλήκας, επέλεξαν να περάσουν το πρωινό παρέα με υποψήφιους και στελέχη των κομμάτων τους, στους πεζόδρομους της Λήδρας και Ονασαγόρου.