Στη Λευκωσία κάλπες στήθηκαν στο λύκειο Κύκκου Α όπου η προσέλευση ήταν αθρόα, με τους περισσότερους πολίτες να αναφέρουν ότι η ψήφος αποτελεί ένα δικαίωμα το οποίο θα τους εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον.
«Κάθε φορά που έχει εκλογές ψηφίζω. Πιστεύω ότι πρέπει να συμμετέχουμε γιατί είναι υποχρέωση μας σαν πολίτης να παίρνουμε απόφαση.», δήλωσε πολίτης.
«Γενικά είμαστε ευαισθητοποιημένοι πάρα πολύ και πιστεύω ότι για να ρθούμε στην Κύπρο στην Ελλάδα η κατάσταση δεν πάει καλά», δήλωσε πολίτης.
Η ψηφοφορία, άρχισε στις επτά το πρωί και διήρκησε έως τις επτά το απόγευμα στα τρία εκλογικά κέντρα που στήθηκαν σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα.
«Υπάρχουν αρκετές χιλιάδες Έλληνες ανάμεσα στις 10,5 χιλιάδες για τους κοινοτικούς η συντριπτική πλειοψηφία είναι Έλληνες που έχουν επιλέξει να ψηφίσουν για την εκλογή των Κυπρίων Ευρωβουλευτών», δήλωσε ο Βοηθός Γενικού Έφορου Εκλογών, Δημήτρης Δημητρίου.
Τα αποτελέσματα θα αποσταλούν στην Ελλάδα και θα προστεθούν στα αυριανά αποτελέσματα όταν θα ψηφίσουν στο σύνολο τους οι πολίτες.