Οι νεαροί ανέβηκαν απο την οδό Όθωνος και έφτασαν, από τις σκάλες δίπλα στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, στο προαύλιο της Βουλής, αιφνιδιάζοντας τις δυνάμεις φύλαξης.
Η ομάδα των ταραξιών εκτόξευσε κόκκινες και μαύρες μπογιές προς το κτήριο της Βουλής, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες κάποιοι πέταξαν και πέτρες.
Ένας εξ αυτών έριξε και 1-2 καπνογόνα στο προαύλιο του Κοινοβουλίου, προφανώς.για να προκαλέσει σύγχυση στους αστυνομικούς.
Οι νεαροί τράπηκαν σε φυγή προς την πλευρά της Πλατείας Συντάγματος.
Ο Ρουβίκωνας ανέλαβε, με ανάρτησή σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, την ευθύνη για τις επίθεση με μπογιές στη Βουλή, η οποία έγινε, όπως αναφέρεται, σε ένδειξη συμπαράστασης στον Δημήτρη Κουφοντίνα.
Βούτσης: αντιδημοκρατική η καταδρομική επίθεση στην Βουλή
Για "απαράδεκτη και άντιδημοκρατική ενέργεια" έκανε λόγο ο Πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, λέγοντας ότι οι νεαροί απόμακρύνθηκαν μέσα σε 15 δευτερόλεπτα απο τόν χώρο της Βουλής, καταδιωκόμενοι απο προστρέξαντες αστυνομικούς, την Φρουρά της Βουλής και από επιπλέον δυνάμεις φύλαξης που υπάρχουν αυτή την περίοδο στον περίβολο του Κοινοβουλίου.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Νίκο Βούτση, υπάρχει και μία σύλληψη.
"Αυτού του τύπου οι ενεργειες απέναντι στο Κοινοβούλιο, απέναντι σε κάθε εκδοχή που τις καθαγιάζει είναι αντιδημοκρατικές και δεν προσφέρουν τίποτα στους κοινωνικούς αγώνες, οι οποίοι πρέπει να εξελίσσονται και εξελίσσονται με διαφορετικό τρόπο", δήλωσε ο Πρόεδρος της Βουλής, επισημαίνοντας ότι "ειδικά μέσα στην προεκλογική περίοδο, οι ενέργειες αυτές οξύνουν το κλίμα, απολύτως ανεξάρτητα από τις προφάσεις ή τα επιχειρήματα που τις συνοδεύουν".
Κικίλιας: μια χούφτα ανθρώπων ξεφτιλίζει το κράτος του ΣΥΡΙΖΑ
Για μια «χούφτα ανθρώπων» που «ξεφτιλίζει το κράτος του ΣΥΡΙΖΑ και ντροπιάζει τους Έλληνες» έκανε λόγο ο Βασίλης Κικίλιας σχολιάζοντας την επίθεση κατά της Βουλής. Σε δήλωσή του ο Τομεάρχης Άμυνας της ΝΔ είπε πως έχουμε φτάσει λίγες μέρες πριν απο τις εκλογές, καταλήγοντας «επιτέλους σταματήστε να είστε ανίκανοι και μαζέψτε τους».
Ακόμη μία φασιστική επίθεση, αυτή τη φορά στο κτίριο της Βουλής, το σπίτι της Δημοκρατίας και του Κοινοβουλευτισμού. Απερίφραστη, απόλυτη και κατηγορηματική καταδίκη», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Ο Γιώργος Μαυρωτάς από την πλευρά του Ποταμιού δήλωσε ότι: «Αυτοί που πέταξαν κόκκινες μπογιές στο κτίριο της Βουλής ήθελαν προφανώς να περάσουν το μήνυμα ότι «μπορούμε να κάνουμε ότι γουστάρουμε, όπου γουστάρουμε…»».
Συνεργεία καθαρισμού της Βουλής άρχισαν αμέσως τις εργασίες για την απομάκρυνση των χρωμάτων απο τους τοίχους της Βουλής και το δάπεδο του προαυλίου.