Σε χαιρετισμό που απηύθυνε χθες στην ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και βιομηχάνων, ο Πρόεδρος Αναστασιάδης τόνισε πως «είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που τώρα εφαρμόζει ΓΕΣΥ".
Σύμφωνα με τον Νίκο Αναστασιάδη, «Αυτό που έχει γίνει κατορθωτό είναι μέσα από τη συνεργασία των πολιτικών δυνάμεων, να καταστεί δυνατόν, έστω και με τις αρχικές διαφωνίες κάποιων, να υιοθετήσουμε ένα σύστημα. Η βούληση και η αποφασιστικότητα όλων είναι να δουλέψει, να επιβιώσει και να προσφέρει.»
Ο πρόεδρος Αναστασιάδης αναφέρθηκε επίσης και στις υπόλοιπες μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν για την εικόνα της Κύπρου όπως η αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας και η κατάργηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων.
Από την πλευρά της η ΟΕΒ έστειλε τα δικά της μηνύματα για πάταξη της φοροδιαφυγής και ακύρωση επιβαρύνσεων για επιχειρήσεις.
Ο Πρόεδρος της ΟΕΒ, Γιώργος Πέτρου δήλωσε «Ήρθε η ώρα ένα - ένα να αίρονται και να είστε σίγουροι ότι με την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας που θα προκύψει, με τις νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν, τα δημόσια έσοδα θα είναι περισσότερα από όσα αποδίδουν οι υφιστάμενες αντιαναπτυξιακές επιβαρύνσεις.»
Ο Πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Πέτρου αναφέρθηκε επίσης στους εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης της οικονομίας τονίζοντας πως σε αυτή την φάση πρέπει να σχεδιάσουμε το μέλλον, βιώσιμο και αναπτυξιακό.