Ο Κουμπάρογλου αναφέρει ότι με αυτό το μοντέλο οι εξωτερικές υποθέσεις και η άμυνα του ψευδοκράτους θα υπάγονται στην Άγκυρα και στα θέματα της εσωτερικής πολιτικής θα έχει αυτονομία. Ο Κουμπάρογλου είχε ήδη επαφές στο Μονακό και μελέτησε αυτό το μοντέλο.
Ανέφερε ότι δεν είναι τυχαίο που πρόσφατα η Κυπριακή Δημοκρατία προσκλήθηκε σε τελετή του ΝΑΤΟ χωρίς να είναι μέλος της συμμαχίας.
“Μελέτησα το μοντέλο του Μονακό από κοντά και είμαι της άποψης ότι είναι το πιο κατάλληλο μοντέλο για την ‘τδβκ’ σε μια περίοδο που τα νερά έχουν θερμανθεί στη Μεσόγειο. Από το 1974 μέχρι σήμερα η πιθανότητα διαμάχης είναι ίσως στο μεγαλύτερο επίπεδο της”, ανέφερε.
Δείτε επίσης