Σε σημερινή ανακοίνωσή του, ο ΟΚΥπΥ ανέφερε πως ο Πρόεδρος έδωσε κατευθυντήριες οδηγίες στους Διευθυντές και ο Γενικός Διευθυντής αξιολόγησε την πορεία των Διευθύνσεων στα 10 σημεία της.
Η επόμενη συνάντηση θα γίνει την 31η Μαΐου.
Η Διευθυντική ομάδα του ΟΚΥπΥ και των Διευθύνσεων συναντήθηκε το Σάββατο 4/5/2019 με τους Υπεύθυνους Ιατρικούς Λειτουργούς των Κέντρων Υγείας Παγκύπρια. Εξετάζοντας τις ανάγκες των Κέντρων Υγείας, συμφωνήθηκαν όπως εντός Μαΐου προσληφθούν ακόμα 10 Γενικοί Ιατροί και προστεθεί διοικητικό και γραμματειακό προσωπικό καθ’ όλο το Μάιο.
Εξάλλου, από σήμερα τα Κέντρα Υγείας θα ενισχυθούν με λειτουργούς για να βοηθήσουν τις εγγραφές των δικαιούχων στους Προσωπικούς Ιατρούς των Κέντρων Υγείας για όλη τη διάρκεια του ωραρίου των Κέντρων Υγείας.