Στην ατζέντα βρίσκονταν ψηφίσματα του ΑΚΕΛ και του Δημοκρατικού Συναγερμού, η αναγνώριση της κυριαρχίας του Ισραήλ στα υψώματα Γκολάν, και η πρόταση νόμου στο Αμερικανικό Κογκρέσο για άρση του εμπάργκο όπλων στην Κυπριακή Δημοκρατία.
Ενώ την τελευταία στιγμή κατατέθηκαν από τους Οικολόγους και τη Συμμαχία Πολιτών σχέδια απόφασης για δημοψήφισμα στις Βουλευτικές εκλογές, για τη διενέργεια ή όχι προώρων βουλευτικών ή προεδρικών εκλογών. Κάτι το οποίο προκάλεσε την αντίδραση του Βουλευτή του Δημοκρατικού Κόμματος, Άγγελου Βότση, ο οποίος τα βρόντηξε και έφυγε από την αίθουσα.
"Ο κύριος Νεοφύτου δεν είναι εδώ, έχει επιτύχει το στόχο του που το ξεκίνησε από την περασμένη εβδομάδα. Όλοι το ξέρουμε, και το είπαμε, συνεχίζεται ο εξευτελισμός και του σώματος και της όλης διαδικασίας. Προσωπικά, αρνούμαι να μπω σε αυτή τη διαδικασία πλέον και αποχωρώ από τη συνεδρίαση" δήλωσε ο κ. Βότσης.
Λίγο αργότερα, η Ολομέλεια του Σώματος, ενέκρινε ψήφισμα που κατέθεσε το ΑΚΕΛ με 32 ψήφους υπέρ και 16 αποχές από το Δημοκρατικό Συναγερμό, για την παράνομη, όπως χαρακτηρίζεται, αναγνώριση της κυριαρχίας του Ισραήλ στα υψώματα Γκολάν από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Με το ψήφισμα καλούνται οι Ηνωμένες Πολιτείες να αναιρέσουν την απόφασή τους και το Ισραήλ να αποσύρει τα στρατεύματά του από τα εδάφη του Γκολάν.