Δείτε επίσης: ΥΠΕΞ για πρωτοβουλία Λουτ: Ευελπιστούμε σε δημιουργία δεδομένων για επανέναρξη των συνομιλιών [ΒΙΝΤΕΟ]
Ο κ. Προδρόμου ανέφερε πως είναι σε γνώση του Προέδρου της Δημοκρατίας ότι η κ. Λουτ επεξεργάζεται κάποια ιδέα, «η οποία μπορεί να αποβεί χρήσιμη για τον στόχο που έχουμε, την συνομολόγηση όρων αναφοράς και την επανέναρξη διαπραγματεύσεων, κάποια ιδέα η οποία έχει κυρίως διαδικαστικό χαρακτήρα».
Μέχρι στιγμής δεν μπορεί να υπάρξει άλλη ενημέρωση. Επιφυλάσσομαι να δούμε την εξέλιξη, ανέφερε ο κ. Προδρόμου. Είπε πως «το σημαντικό είναι το ότι ο ΓΓ και τα ΗΕ υποστηρίζουν τη διαδικασία, προσφέρουν τις καλές υπηρεσίες, και αυτό δίνει και μια απάντηση στο ότι αξίζει να συνεχίσουμε, όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας άκοπα κάνει διαρκώς, όλο αυτό το διάστημα, για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων».
Ο Εκπρόσωπος σημείωσε επίσης πως η Λευκωσία αναμένει με ενδιαφέρον το τί μπορεί να προκύψει από τη συνάντηση που γίνεται μεταξύ των Υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας.
Ερωτηθείς αν στην έκθεση του ΓΓ που θα υποβληθεί στο Συμβούλιο Ασφαλείας σε λίγες ημέρες θα γίνεται αναφορά σε συνέχιση της διαδικασίας που βρίσκεται σε εξέλιξη από την κ. Λουτ, ο κ. Προδρόμου είπε πως «μιλάμε για μια προσπάθεια να ευοδωθεί η πρωτοβουλία της κ. Λουτ, οι διαβουλεύσεις, και να καταλήξουμε στην επανέναρξη των διαπραγματεύσεων».
«Αυτός είναι ο πραγματικός στόχος και για αυτό τον λόγο που αδιάκοπα προσπαθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας», επισήμανε.
«Σε αυτό το περιεχόμενο διαβουλεύσεων είναι που κατατέθηκαν και κάποιες ιδέες χωρίς να αλλάζει ποτέ ο στόχος ότι θέλουμε διεξοδικές διαπραγματεύσεις με δυνατότητες και προοπτικές επιτυχίας και για αυτό τον λόγο είναι που πρέπει να αξιοποιηθεί και το Πλαίσιο Γκουτέρες, με όλες τις παραμέτρους, και αντίθετα από ότι ακούμε κάποιες φορές να λέγεται, θα πρέπει η διαπραγμάτευση να συνεχιστεί από εκεί που είχαμε φθάσει στο Κραν Μοντανά», σημείωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος.