Σε κινητοποίηση τέθηκαν οι ελληνικές Αρχές μετά από τηλεφώνημα αγνώστου για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο κτίριο της Βουλής.
Ο άγνωστος, σύμφωνα με την Αστυνομία, κάλεσε στις 08:10 σε γνωστή ιστοσελίδα προειδοποιώντας για την βόμβα σημειώνοντας:«κανονίστε, θα υπάρξουν θύματα».
Στο σημείο έσπευσε κλιμάκιο της Μονάδας Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ)και δεν εντόπισαν οτιδήποτε. Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για φάρσα.