Το ανακοίνωσε η Υπουργός Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου, κατά την ομιλία της στο 13ο τακτικό παγκύπριο συνέδριο της Παγκύπριας Οργάνωσης Πολυτέκνων, αναλύοντας τις δράσεις που περιλαμβάνει.
Σύμφωνα με την κ. Ζέτα Αιμιλιανίδου «Διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας για τους παράγοντες που καθορίζουν τις αποφάσεις των νέων και τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν για τον προγραμματισμό της οικογένειας. Χαρτογράφηση των υφιστάμενων δομών στήριξης της οικογένειας ώστε να συμπληρωθούν οποιαδήποτε κενά που θα εντοπιστούν. Επέκταση της γονικής άδειας. Λειτουργία Κέντρων Προστασίας Μητρότητας και Ευημερίας του Παιδιού. Αύξηση των Βρεφονηπιακών Σταθμών. Μέτρα συμφιλίωσης της Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής.»
Θα συνεχίσουμε τον κοινωνικό διάλογο με στόχο να ενισχυθούν περαιτέρω τα μέτρα της Κυβέρνησης για στήριξη της πολύτεκνης οικογένειας, ανέφερε, παράλληλα, η Υπουργός Εργασίας, επισημαίνοντας σειρά μέτρων που έχουν ήδη υλοποιηθεί, όπως η παραχώρηση άδειας πατρότητας δύο εβδομάδων, η σταδιακή επαναφορά του Επιδόματος Μάνας και η εφαρμογή του σχεδίου Προίκα του Μωρού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από το 1995 το συνολικό ποσοστό γονιμότητας έχει πτωτική πορεία και είναι πιο χαμηλό από το ποσοστό που είναι αναγκαίο για να εξασφαλιστεί η αναπλήρωση του πληθυσμού.
Το συνέδριο της οργάνωσης ήταν εκλογικό και καταστατικό και άνοιξε με ομιλία του Προέδρου Ντίνου Ολύμπιου, ο όποιος τόνισε τη σημασία μιας επιστημονικής έρευνας που θα καταδείξει τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση για τη δημιουργία οικογένειας.