Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τον νέο Έξαρχο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, ενθρόνισε σήμερα στην εκκλησία του Αγίου Σάββα στην Παλιά Λευκωσία, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής Θεόδωρος ο δεύτερος. Νέος Έξαρχος της Αλεξανδρινής Εκκλησίας στην Κύπρο ενθρονίστηκε ο Επίσκοπος Νιτρίας, Νικόδημος. 

Η σημερινή τελετή ενθρονίσεως σηματοδοτεί την πρώτη ενθρόνιση στην Κύπρο Πατριαρχικού Επισκόπου ως έξαρχου της Αλεξανδρινής Εκκλησίας, μετά από σχετική παραχώρηση του Αρχιεπισκόπου Κύπρου Χρυσόστομου προς το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. «Ο Επίσκοπος ξεκινάει σήμερα εδώ στον παλαιό ναό του Αγίου Σάββα… …επαναπατρισθέντες από την Αφρική Κύπριοι αδερφοί μας» ήταν τα λόγια του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής.  

Ο Νικόδημος διαδέχεται τον Αρχιμανδρίτη Αθηνόδωρο Παπαευρυπιάδη, ο οποίος μετά από αρκετά χρόνια πολύ σημαντικής και εποικοδομητικής παρουσίας και προσφοράς στη Λευκωσία, θα επιστρέψει στο Γιοχάνεσμπουργκ. 

Οι δραστηριότητες της Εξαρχίας του Πατριαρχείου της Αλεξανδρείας στην Κύπρο, περιλαμβάνουν τη σύναψη συνεργασίας με το Δήμο Γερίου, όπου σύμφωνα με τη συμφωνία η οποία βρίσκεται στο στάδιο της συζήτησης, θα πραγματοποιηθούν έργα κοινής ωφελείας όπως πάρκα και νηπιαγωγεία.