Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στην προγραμματική σύγκλιση με τα άλλα δύο κόμματα που συμμετέχουν στην κυβέρνηση, τονίζοντας ότι μπήκαν σε πρόγραμμα πράγματα πιο θαρραλέα στους τομείς των αποκρατικοποιήσεων, διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, ενώ σημείωσε ότι "ο ελληνικό λαός έδωσε εντολή να μείνουμε στο ευρώ και να αλλάξουμε τις πολιτικές της ύφεσης". Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ ΕΔΩ.
 
Ο λαός έδειξε πολιτική ωριμότητα, είπε χαρακτηριστικά, τώρα το πολιτικό σύστημα οφείλει να δείξει ωριμότητα. Πρέπει να κερδίσουμε ξανά την εμπιστοσύνη του λαού και να ανακτήσουμε την αξιοπιστία της χώρας στο εξωτερικό. Στόχος μας, επανέλαβε, είναι να φρενάρουμε την ύφεση, με ανάπτυξη και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας.
 
Επίσης, με σκληρά λόγια μίλησε για αυτούς που προεξοφλούν την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, χαρακτηρίζοντας τους ανεύθυνους.
 
Εν τω μεταξύ, δια βοής, για πρώτη φορά, εξελέγη ο νέος γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ. Ο Θανάσης Μπούρας που αποτελούσε προσωπική επιλογή του Αντώνη Σαμαρά θα αντικαταστήσει τον Κώστα Τασούλα στα κομματικά του καθήκοντα.  Ο κ. Μπούρας έχει πλούσια κομματική δράση από το 1974, είναι πτυχιούχος του Φυσικού τμήματος του ΕΚΠΑ, ιδρυτικό στέλεχος της ΔΑΚΕ και υφυπουργός Οικονομικών επί Καραμανλή.
 
Ωστόσο, αναβλήθηκε η ορισθείσα για την Πέμπτη 26 Ιουλίου σύγκληση της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας εξαιτίας του έκτακτου νέου προγράμματος του πρωθυπουργού, καθώς την Τετάρτη στην Αθήνα θα έρθει ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.  
 
Έντονη ήταν η αντίδραση της Κουμουνδούρου στην ομιλία του πρωθυπουργού. O ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει τον πρωθυπουργό ότι με την ομιλία του στην ΚΟ της ΝΔ «διάλεξε την επέτειο για την αποκατάσταση της δημοκρατίας για να διακηρύξει τις προθέσεις μιας δεξιάς και αυταρχικής κυβέρνησης, που θέτει τους πολίτες στο περιθώριο, ενώ απομονώνει τη χώρα από την Ευρώπη».
 
Επίσης ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί τον πρωθυπουργό ότι «μετατρέποντας την εντολή του ελληνικού λαού για επαναδιαπραγμάτευση σε κουρελόχαρτο που πέταξε στον κάλαθο των δανειστών, ο κ. Σαμαράς έχει το θράσος -ξεπερνώντας ακόμα και τις αντίστοιχες προβλέψεις των μνημονιακών προκατόχων του- να υπόσχεται ότι θα μειώσει την ανεργία στο 10%, ότι θα ανακόψει την ύφεση και -στη "Δευτέρα Παρουσία" αφού πλήρως ισοπεδωθεί η χώρα- θα επαναδιαπραγματευτεί».
 
«Ο κ. Σαμαράς επιχείρησε να δώσει κουράγιο στους βουλευτές του. Τελικά όμως πρόσφερε μία ανιαρή επανάληψη του προεκλογικού εαυτού του. Η ομιλία του ήταν μία έκθεση ιδεών, γεμάτη εξαγγελίες και ευχολόγια. Επί της ουσίας, απλά επιβεβαίωσε ότι επαναδιαπραγμάτευση ΔΕΝ υφίσταται και ότι η κυβέρνηση είναι δέσμια στις επιταγές της Τρόϊκα, χωρίς να είναι καν σε θέση να εγγυηθεί την παραμονή μας στο ευρώ. Ελπίζουμε να συνειδητοποιήσει ο κ. Σαμαράς ότι οι εκλογές τελείωσαν και ότι τώρα πρέπει να κυβερνήσει», σχολίασαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.
 

"Αντιγράφοντας την ατζέντα της Χρυσής Αυγής για λαθρομετανάστες, ΑΟΖ, ορυκτό πλούτο και κουκουλοφόρους, ο κ. Σαμαράς επιχειρεί να κερδίσει τις εντυπώσεις. Αυτό που βιώνουμε στην πράξη είναι μια κυβέρνηση υποταγής στους διεθνείς τοκογλύφους που δεν μπορεί να περιφρουρήσει την εθνική μας κυριαρχία και την κοινωνική ειρήνη", ήταν το σχόλιο της Χρυσής Αυγής για την ομιλία Σαμαρά.