Σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η κ. Μπακογιάννη ανέφερε:
Εύχεται παράλληλα καλή επιτυχία στους δύο υποψήφιους που προκρίθηκαν, τους εν ενεργεία Υπουργούς Εξωτερικών και Αντιπροέδρους των Κυβερνήσεων του Βελγίου και της Κροατίας.
«Το Συμβούλιο της Ευρώπης αποτελεί τη μοναδική ασπίδα για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην ευρωπαϊκή ήπειρο και, επομένως, πρέπει να στηριχθεί από όλα τα κράτη – μέλη», καταλήγει η κ. Μπακογιάννη.
Την Τετάρτη, η Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης υπέβαλε στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΚΣΣΕ) τα ονόματα των δύο υποψηφίων για τη θέση του Γενικού Γραμματέα του διεθνούς οργανισμού. Η ΚΣΣΕ θα προχωρήσει στην εκλογή του νέου ΓΓ κατά τη Σύνοδο που θα διεξαχθεί στο Στρασβούργο, μεταξύ 24 και 28 Ιουνίου και η θητεία του διαδόχου του νυν ΓΓ, Θόρμπγιορν Γιάγκλαντ, αρχίζει την 1η Οκτωβρίου.