Θετική έκβαση είχε το αίτημα των Κυπριακών αρχών για έκδοση στην Κύπρο των δύο συλληφθέντων σχετικά με το πενταπλό φονικό στην Αγία Νάπα που συγκλόνισε στις 23 Ιουνίου ολόκληρη την Κύπρο.
Το Συμβούλιο Εφετών μετά από διαδικασία που κράτησε περίπου πέντε ώρες
αποφάνθηκε ότι οι δύο συλληφθέντες μπορούν να εκδοθούν στην Κύπρο.
Οι ανακριτές της κυπριακής αστυνομίας ενημερώθηκαν λίγο μετά το μεσημέρι τηλεφωνικώς από τους συναδέλφους τους στην Ελλάδα για όλα όσα ειπώθηκαν στην διαδικασία.
Οι δύο ύποπτοι, με βάση τη διαδικασία, έχουν το δικαίωμα εντός 24 ωρών να ασκήσουν έφεση, και αν αυτό γίνει, τότε η υπόθεση θα απασχολήσει τον Άρειο Πάγο, το λιγότερο σε ένα μήνα.
Σύμφωνα ωστόσο με αποκλειστικές πληροφορίες του ΑΝΤ1 ο ένας εκ των δύο υπόπτων, ο 29 χρόνος, δεν αναμένεται να ασκήσει έφεση, κάτι το οποίο ανέφερε κατά τη διάρκεια της σημερινής διαδικασίας.
Ο δεύτερος ύποπτος, ηλικίας 41 ετών, εξέφρασε την πρόθεση του να ασκήσει έφεση, με το αιτιολογικό ότι εκκρεμούν εναντίον του και υποθέσεις στην Ελλάδα.
Σε αυτή την περίπτωση οι αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας έχουν το δικαίωμα να στείλουν τους ανακριτές στην Αθήνα και να μεταφέρουν τον ύποπτο που δεν ασκήσει έφεση στην Κύπρο, για να δικαστεί.
Μετά τη διαδικασία στο Συμβούλιο Εφετών, οι δύο ύποπτοι οδηγήθηκαν και πάλι πίσω στις φυλακές Κορυδαλλού.
Την έκδοση ενώπιον των κυπριακών αρχών, των δύο Ελλήνων κατηγορουμένων για την πενταπλή δολοφονία στην Αγία Νάπα στις 23 Ιουνίου αποφάσισε με βούλευμά του το Συμβούλιο Εφετών.
Οι εφέτες αποφάσισαν την ικανοποίηση του αιτήματος που υπέβαλαν για τους δύο κατηγορουμένους οι Αρχές της Κύπρου για την εν ψυχρώ δολοφονία τριών Κυπρίων και δύο Ρουμάνων υπηκόων, σωματοφυλάκων Κύπριου επιχειρηματία, σε κεντρικό σημείο της πόλης.
Οι δύο συλληφθέντες παρουσιάστηκαν το πρωί στον Συμβούλιο Εφετών, όπου και προέκυψε η σχετική απόφαση.
Σε περίπτωση που οι δύο ύποπτοι εφεσιβάλουν την απόφαση του Συμβουλίου Εφετών, εντός 24 ωρών όπως προβλέπεται, τότε, μέλη των Κυπριακών Αρχών αναμένεται να μεταβούν στην Ελλάδα για να τροχοδρομήσουν την κάθοδο των δύο, για να εκδικαστεί η υπόθεση.
Σε περίπτωση που δεν προκύψει έφεση στην απόφαση από τους δύο υπόπτους, οδηγούνται άμεσα στην Κύπρο, για να αρχίσει η δίκη.
Στη διάρκεια της διαδικασίας ο ένας εκ των κατηγορουμένων, συγκεκριμένα ο 29χρονος, ζήτησε από το δικαστικό συμβούλιο την έκδοσή του «προκειμένου να τελειώσει όσο το δυνατόν νωρίτερα η σχετική διαδικασία», όπως ανέφερε στους δικαστές.
Η έκδοση των δύο κατηγορουμένων αποφασίσθηκε με το δεδομένο ότι αν καταδικασθούν από την κυπριακή δικαιοσύνη θα εκτίσουν την ποινή τους στην Ελλάδα.
Στην διάρκεια της διαδικασίας ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών ο 41χρονος ζήτησε να μην εκδοθεί λόγω εκκρεμοδικίας του για υπόθεση ναρκωτικών.
Δικαστική εκκρεμότητα υπήρχε και για τον 29χρονο αντεξουσιαστή ο οποίος είχε παραπεμφθεί σε δίκη για την συμμετοχή του στα επεισόδια του Πολυτεχνείου, τον Νοέμβριο του 2011
Στον Άρειο Πάγο οδηγούνται σήμερα οι δύο συλληφθέντες για το πενταπλό φονικό στην Αγία Νάπα που συντάραξε την Κύπρο.
Ίσως σήμερα ξεκαθαρίσει και το πότε οι δύο συλληφθέντες θα εκδοθούν στην Κύπρο, κάτι που αναμένουν με ιδιαίτερη αγωνία οι κυπριακές αρχές.