Η Κυριακή της Ορθοδοξίας εορτάζεται σε όλους τους χριστιανικούς ναούς ως η πρώτη Κυριακή των Νηστειών, δηλαδή 42 μέρες πριν απο το Πάσχα.
Την ιερή αυτή μέρα, που μας υπενθυμίζει τις πολυάριθμες νίκες της ορθόδοξης πίστης, εορτάζουμε το κορυφαίο γεγονός της εκκλησιαστικής μας ιστορίας, της αναστηλώσεως των ιερών εικόνων, το οποίο επισυνέβη το 843 μ.Χ. στο Βυζάντιο.
Η Θεία Λειτουργία για την Κυριακή της Ορθοδοξίας τελέστηκε και στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στην Αγλαντζιά.
Σε δηλώσεις μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε και στην κατάσταση της υγείας του.
«Εγώ δόξα τω Θεώ από απόψεως υγείας έχω δηλώσει πολλές φορές ότι ο καρκίνος με βαρέθηκε και έφυγε από κοντά μου, δεν κάμνει μαζί μου, τώρα έμεινε το πόδι», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος.
Της θείας λειτουργίας προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, συμπαραστατούμενος από τον Μητροπολίτη Βρυούλων Παντελεήμονα.