Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
 

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται γυναίκα η οποία μεταφέρθηκε χθες στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας, με ασθενοφόρο, από το νοσοκομείο Κυπερούντας.

Η ηλικίας εξήντα οκτώ ετών γυναίκα νοσηλεύεται στη μονάδα εντατικής θεραπείας και οι θεράποντες γιατροί εκτιμούν ότι η κατάσταση της είναι πολύ σοβαρή, εξαιτίας της μη ενυδάτωσης της για πολλές ώρες.

Σύμφωνα με την Ιατρική Λειτουργό Ιωάννα Γρηγορίου, η γυναίκα αντιμετωπίζει πολλά και χρόνια προβλήματα υγείας, και ήταν κλινήρης στο σπίτι της.

Οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών, σε συνδυασμό με τα υψηλά ποσοστά υγρασίας, οδήγησαν δεκάδες ανθρώπους στις πρώτες βοήθειες των νοσοκομείων σε όλες τις επαρχίες.

Αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να νοσηλεύονται με συμπτώματα θερμοπληξίας συνολικά δώδεκα πρόσωπα.

Ωστόσο σήμερα η θερμοκρασία έπεσε αισθητά, χαρίζοντας στιγμές δροσιάς σε πολλές περιοχές της Κύπρου, με βροχές και συννεφιά.

Σε χαμηλά επίπεδα, σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, θα παραμείνουν οι θερμοκρασίες και αύριο, σύμφωνα με τον λειτουργό μετεωρολογίας Παναγιώτη Μιχαήλ, ενώ από την Τετάρτη αναμένεται άνοδος και ένα διήμερο νέου καύσωνα την Πέμπτη και την Παρασκευή

Σήμερα η υγρασία ήταν στα ίδια με τα χθεσινά επίπεδα ενώ αύριο αναμένεται πτώση.

Αναλυτικά, στην Πάφο ήταν στο 64% στη Λάρνακα στο 59% στη Λεμεσό στο 57% και στη Λευκωσία στο 33%.

Τις επόμενες ημέρες η υγρασία στη Λευκωσία θα σημειώσει αισθητή πτώση και θα κυμαίνεται γύρω στο 15 με 20%

Νωρίτερα: 
Νέο περιστατικό θερμοπληξίας λόγω του καύσωνα είχαμε σήμερα. Πρόκειται για γυναίκα ηλικίας 68 ετών. 
 
Όπως δήλωσε στον ΑΝΤ1 η Ιατρική Λειτουργός Ιωάννα Γρηγορίου η 68χρονη μεταφέρθηκε από το Νοσοκομείο Κυπερούντας στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας με πυρετό. Σημειώνεται ότι η γυναίκα ήταν κλινήρης λόγω παλαιότερων προβλημάτων υγείας. 
 
Σύμφωνα με την κα. Γρηγόρίου, αυτή τη στιγμή, 12 συνολικά άνθρωποι νοσηλεύονται με θερμοπληξία. 
 
Στο μεταξύ, άνοδο της θερμοκρασίας από την Τετάρτη προβλέπει η Μετεωρολογική Υπηρεσία.
 
Στο βίντεο οι δήλωσεις του Λειτουργού  Μετεωρολογίας Παναγιώτη Μιχαήλ στον ΑΝΤ1  για το νέο κύμα καύσωνα που αναμένεται ότι θα έχουμε από μεθαύριο.