Η Υπουργός Μεταφορών συμμετείχε στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Τηλεπικοινωνιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Βουκουρέστι, όπου συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, τα θέματα της ψηφιακής ενιαίας αγοράς, της κυβερνοασφάλειας και της τεχνητής νοημοσύνης.
Ερωτηθείσα για το δίκτυο 5G αναφέρθηκε στα πολλαπλά οφέλη, αλλά και στις τρεις πιλοτικές άδειες που δόθηκαν σε εταιρείες. Σύμφωνα με την κ. Βασιλική Αναστασιάδου «Τα δίκτυα νέας γενιάς θα δυναμώσουν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και κάθε χώρας ειδικά αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ειδικότερα. Εμείς στην Κύπρο προετοιμαζόμαστε και έχουμε ήδη δώσει σε τρεις εταιρείες πιλοτική άδεια για να κάνουν τα πειράματα τους να δοκιμάσουν τον εξοπλισμό τους και να είναι έτοιμοι όταν θα γίνει κανονικά η αδειοδότηση που ελπίζω να ξεκινήσει τέλος του χρόνου.»
Το Υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζεται, στο μεταξύ, και για τις αλλαγές που θα επέλθουν αναλόγως των εξελίξεων με το θέμα του Brexit. Ήδη έχει επεξεργαστεί διάφορα σενάρια, ειδικότερα για το θέμα των συγκοινωνιακών συνδέσεων με την Βρετανία. «Έχουμε διάφορα σενάρια έτοιμα ανάλογα με την εξέλιξη και την κατάληξη της συζήτησης να ενεργήσουμε για να μην αφήσουμε την Κύπρο ακάλυπτη ούτε μία στιγμή» ανέφερε η Υπουργός Μεταφορών.
Ερωτηθείσα εάν θα υπάρχουν και οφέλη για την Κύπρο στον τομέα των μεταφορών, η Υπουργός απάντησε πως ελπίζει, και πως το Υπουργείο προετοιμάζεται και για θετικές αλλαγές μετά την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.