Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, στην τελευταία συνάντηση που είχαν Υπουργός Υγείας, Κωσταντίνος Ιωάννου και ο Πρόεδρος του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ), Σερ Ντέϊβιντ Νίκολσον, ο τελευταίος εξέφρασε την επιθυμία να παραιτηθεί, χωρίς ωστόσο να ανοίξει τα χαρτιά του και να πει πότε προτίθεται να το πράξει.
Πληροφορίες από το Υπ. Υγείας αναφέρουν ότι εφόσον ο κ. Νίκολσον δεν υπέβαλε την παραίτηση του, δεν τίθεται θέμα σχολιασμού από πλευράς του Υπουργείου.