Δεν θα παρουμε ανάσα δροσιάς το Σαββατοκύριακο, παρά την σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας, στα κανονικά για την εποχή επίπεδα. Κι αυτό γιατί αυξάνονται τα επίπεδα υγρασίας. Σύμφωνα με τη Μετεωρολογική Υπηρεσία η θερμοκρασία θα πάρει και πάλι την ανιούσα, από την Τρίτη.
Στο μεταξύ και σήμερα το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας εξέδωσε ανακοίνωση για την απαγόρευση εργασιών στον ήλιο, για πέμπτη συνεχόμενη μέρα. Παράλληλα, το Υπουργείο Υγείας συστήνει στο κοινό να συνεχίσει να είναι προσεχτικό, καθώς οι παρατεταμένες συνθήκες καύσωνα παραμένουν.