Γύρω στις 07.30 σήμερα το πρωί πολίτης ειδοποίησε την Αστυνομία, ότι στον πρώτο όροφο συγκεκριμένου υποστατικού παρά τον κυκλικό κόμβο του νέου ΓΣΖ υπήρχε φωτιά.
Αμέσως έσπευσαν μέλη της Αστυνομίας και οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας μέλη της οποίας κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά προτού επεκταθεί σε παρακείμενα κτίρια.
Από τη σκηνή λήφθηκαν ορισμένα τεκμήρια και εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι η φωτιά τέθηκε κακόβουλα.
Η Αστυνομία διενεργεί εξετάσεις και έρευνες προς διαλεύκανση της υπόθεσης ενώ ο ιδιοκτήτης του υποστατικού ανέφερε ότι δεν υποψιάζεται οποιονδήποτε.