Σύμφωνα με το Υπ. Υγείας, «Σήμερα καταγράφηκε το 9ο θανατηφόρο περιστατικό σε ασθενή που νοσηλευόταν σε κρατικό νοσηλευτήριο. Ο ασθενής ανήκει στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και παρουσίαζε υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν σε δημόσιο νοσηλευτήριο από τις 31 Ιανουαρίου.»
Την ίδια ώρα συνεχίζει καθημερινά να αυξάνεται και ο αριθμός των σοβαρών περιστατικών που τυγχάνουν νοσηλείας στα κρατικά νοσηλευτήρια.
Από τα 49 που ήταν την περασμένη Παρασκευή και μέσα σε δύο ημέρες, το Υπουργείο ανακοίνωσε σήμερα πως έφτασαν τα 53, από την πρώτη Δεκεμβρίου. «Η δραστηριότητα της γρίπης κατά την περίοδο 1η Φεβρουαρίου μέχρι σήμερα παραμένει αυξημένη αν και τις τελευταίες δύο εβδομάδες παρατηρήθηκε μείωση στην δραστηριότητά της σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες» τονίζει στην ανακοίνωση του το Υπουργείο.»
Το Υπουργείο Υγείας, στην ανακοίνωσή του, απευθύνει ταυτόχρονα νέα έκκληση προς το κοινό να τηρεί αυστηρά τα μέτρα πρόληψης, τα οποία το Υπουργείο έχει ήδη συστήσει.
Αυτά είναι να αερίζονται καλά οι χώροι διαβίωσης και εργασίας, να αποφεύγονται οι πολυσύχναστοι χώροι, ιδιαίτερα από άτομα των ευπαθών ομάδων, να χρησιμοποιούνται χαρτομάντιλα όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε, καλό πλύσιμο των χεριών, όχι κάπνισμα και τα παιδιά που ασθενούν να μην πηγαίνουν σχολείο για τουλάχιστον 48 ώρες αφού υποχωρήσουν ο πυρετός και τα άλλα συμπτώματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι γιατροί εξετάζουν καθημερινά περιστατικά ύποπτα της Γρίπης Α αλλά ηπιότερης μορφής, στα οποία και συστήνεται απλός περιορισμός κατ' οίκον, γι αυτό και είναι εξαιρετικά μεγάλης σημασίας η τήρηση των μέτρων πρόληψης.
Δείτε αυτούσια την ανακοίνωση του:«Η δραστηριότητα της γρίπης κατά την περίοδο 1η Φεβρουαρίου μέχρι σήμερα παραμένει αυξημένη αν και τις τελευταίες δύο εβδομάδες παρατηρήθηκε μείωση στην δραστηριότητά της σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες.
Από το δίκτυο επιτήρησης των σοβαρών περιστατικών γρίπης του Υπουργείου Υγείας έχουν καταγραφεί από την 1η Δεκεμβρίου μέχρι σήμερα 53 σοβαρά περιστατικά, τα οποία νοσηλεύτηκαν σε μεγάλα νοσοκομεία, εκ των οποίων τα εννέα κατέληξαν.
Σήμερα καταγράφηκε το 9ο θανατηφόρο περιστατικό σε ασθενή που νοσηλευόταν σε κρατικό νοσηλευτήριο. Ο ασθενής ανήκει στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και παρουσίαζε υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν σε δημόσιο νοσηλευτήριο από τις 31 Ιανουαρίου.
Το Υπουργείο Υγείας παρακολουθεί στενά την κατάσταση και βρίσκεται σε εγρήγορση. Παράκληση είναι όπως το κοινό τηρεί αυστηρά τα μέτρα πρόληψης τα οποία το Υπουργείο έχει ήδη συστήσει:
- Φροντίζουμε για τον καλό αερισμό των χώρων όπου ζούμε,
- Αποφεύγονται οι κλειστοί πολυσύχναστοι χώροι,
- Όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε χρησιμοποιούμε χαρτομάντιλο μπροστά από το πρόσωπο και μετά πλένουμε τα χέρια μας,
- Πλένουμε καλά και συχνά τα χέρια μας,
- Δεν καπνίζουμε, και
- Όταν το παιδί μας ασθενεί δεν το στέλνουμε στο νηπιαγωγείο ή το σχολείο για τουλάχιστον 48 ώρες μετά που υποχωρεί ο πυρετός και αφού υποχωρήσουν τα συμπτώματα.
Υπενθυμίζουμε ότι το εμβόλιο κατά της γρίπης παραμένει ο καλύτερος τρόπος προφύλαξης από τη νόσο κυρίως για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.»