Ο Πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης απηύθυνε χαιρετισμό κατά τον εορτασμό για τον Αγιο Μάρωνα, μετά τη θεία λειτουργία που τελέστηκε στον καθεδρικό ναό της Παναγίας των Χαρίτων, και στην οποία παρέστησαν μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου και αρχηγοί και εκπρόσωποι κομμάτων. «Στην πολύχρονη ιστορική παρουσία σας στον τόπο, βασισμένοι στην σκληρή δουλειά, τον ζήλο και τις ικανότητες που σας διακρίνουν, κατορθώσατε ακόμη και μετά την εισβολή και τον βίαιο εκτοπισμό από τα χωριά σας, να ορθώσετε ανάστημα και να προσδώσετε μια άλλη διάσταση στην πρόοδο, διαφυλάσσοντας την ίδια ώρα την ιδιαίτερή σας ταυτότητα. Επιθυμώ για άλλη μια φορά να επαναλάβω την ευγνωμοσύνη και εκτίμηση του συνόλου του κυπριακού λαού για τη συμβολή σας στην προκοπή της πατρίδας μας» δήλωσε ο Ν.Αναστασιάδης.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφέρθηκε εκτενώς και στα υποστηρικτικά προς την μαρωνιτική κοινότητα έργα που υλοποίησε η κυβέρνηση, τόσο στα κατεχόμενα, όσο και στις ελεύθερες περιοχές.
Ο Ιωσήφ Σουειφ, Αρχιεπίσκοπος των Μαρωνιτών Κύπρου ανέφερε «Αποτελεί για μας μεγάλη τιμή να παρευρίσκετε κάθε χρόνο στον εορτασμό του Αγίου Προστάτη μας, ως συμβολική έκφραση του σεβασμού σας προς την Μαρωνιτική Κοινότητα, ένα αναπόσπαστο οργανικά κομμάτι της ιστορίας της Κύπρου μας. Μαζί με σας Εξοχότατε και μαζί με όλους τους Κυπρίους, προσευχόμαστε και εργαζόμαστε για την επανένωση του νησιού, που θα βασίζεται στη δικαιοσύνη, την εμπιστοσύνη και την ειρήνη.»
Από την πλευρά του ο Εκπρόσωπος των Μαρωνιτών στη Βουλή, Γιαννάκης Μουσα δήλωσε «Έχοντας ενώπιον μας ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό, εργαζόμαστε όλοι μαζί για την προώθηση και την υλοποίησή του. στο επίκεντρο αυτού του σχεδιασμού βρίσκονται σταθερά η διατήρηση των κατεχόμενων χωριών μας και η ενδυνάμωση των νέων γενιών της κοινότητας. Πρέπει να ενισχύσουμε τη ζωή στον Κορμακίτη και στην Καρπασία και πρέπει να δημιουργήσουμε ζωή στον Ασώματο και στην Αγία Μαρίνα.»
Ως ένδειξη εκτίμησης, ο Αρχιεπίσκοπος των Μαρωνιτών Κύπρου προσέφερε στον Πρόεδρο δύο συμβολικά και πνευματικά, όπως τα χαρακτήρισε, δώρα.