Η φετινή αντικατοχική εκδήλωση του Δήμου Κυθρέας και των οργανώσεων της ευρύτερης περιοχής, είχε στόχο να τονιστεί προς κάθε κατεύθυνση ότι ο ποθος της επιστροφής παραμένει άσβεστος.
Η εκδήλωση άρχισε με συμβολική πορεία προς το οδόφραγμα Μίας Μηλιάς.
Ομιλία απηύθυνε ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Λουκάς Λουκά.
Χαιρετισμό απηύθυνε ο Δήμαρχος Αιγάλεω, Χρίστος Καρδαράς, ο οποίος ανέφερε πως η συμμετοχή στην εκδήλωση επιβεβαιώνει τους αδελφικούς δεσμούς ανάμεσα στους δύο Δήμους.
Ο Δήμαρχος Κυθρέας Πέτρος Καρεκλάς τόνισε πως δεν θα πρέπει να ξεθωριάσουν οι μνήμες και να επικρατήσει η αδιαφορία και η απελπισία.
Οι παριστάμενοι ενέκριναν ψήφισμα προς τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, το οποίο επιδόθηκε σε αξιωματικό της ειρηνευτικής δύναμης.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον εσπερινό της Αγίας Μαρίνας, που τέλεσε ο Επίσκοπος Χύτρων Λεόντιος.