Ο πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης θα ενημερώσει τους πολιτικούς αρχηγούς για τις επαφές που είχε το προηγούμενο διήμερο με την προσωπική απεσταλμένη του γενικού γραμματέα Τζέιν Χολ Λουτ, για την πρωτοβουλία του για πραγματοποίηση συνάντηση με τον Μουσταφά Ακιντζί, αλλά και τα όσα θα προκύψουν από την συνάντηση Τσίπρα Ερντογάν. Την πραγματοποίηση ενδεχόμενης συνάντησης των δυο ηγετών, δηλώνει πάντως έτοιμη να διευκολύνει η ειδική αντιπρόσωπος γενικού γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο, Ελίζαμπεθ Σπέχαρ.
Την πρόθεση του προέδρου Αναστασιάδη να συναντηθεί με τον κ. Ακιντζί χαιρέτισε ο εκπρόσωπος τύπου του ΔΗΣΥ, Δημήτρης Δημητρίου.
«Κάθε βήμα που γίνεται για να επαναρχίσει ο διάλογος για επίλυση του Κυπριακού προβλήματος είναι σημαντικό. Σε αυτή την προσπάθεια χρειάζεται να λειτουργήσουμε όλες οι πολιτικές δυνάμεις με τη μέγιστη υπευθυνότητα και να θωρακίσουμε τον Πρόεδρο Αναστασιάδη».
Το ΑΚΕΛ, δια του εκπροσώπου του εξέφρασε ανησυχία εξαιτίας του χάσματος που συνεχίζει να χωρίζει τις δυο πλευρές.
«Με όσα στοχευμένα βγάζουν έξω οι κυβερνώντες, δεν φαίνεται τουλάχιστον στο παρόν στάδιο, να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για συμφωνία στους όρους αναφοράς. Χωρίς επανέναρξη των διαπραγματεύσεων και με την παρέλευση του χρόνου χωρίς λύση, θα μας μείνει η διχοτόμηση».
Η ΕΔΕΚ, σε ανακοίνωση ζητά όπως η οποιαδήποτε νέα διαδικασία για το Κυπριακό ενταχθεί στο πλαίσιο Διεθνούς Διάσκεψης. Η Συμμαχία Πολιτών καλεί την κυβέρνηση να αναλάβει το σχεδιασμό νέας στρατηγικής. Το Κίνημα Αλληλεγγύη σημειώνει ότι τα πάντα στην τουρκική πλευρά κινούνται αποκλειστικά από τον ίδιο τον Ερντογάν. Οι Οικολόγοι υποστηρίζουν ότι η ενημέρωση των κομμάτων γίνεται εκ των υστέρων, ενώ το ΕΛΑΜ με αφορμή τις τουρκικές προκλήσεις, καλεί την κυβέρνηση να θέσει Ηνωμένα Εθνη και Ευρωπαϊκή Ενωση προ των ευθυνών τους .