Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στο Υπουργείο Ενέργειας και Εργασίας αρρωσταίνουν πιο συχνά οι δημόσιοι υπάλληλοι. Σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι απουσίαζαν το 2017. Μεγαλώνει το πρόβλημα αντί να περιορίζεται ενώ γίνεται και κατάχρηση του δικαιώματος απουσίας χωρίς χαρτί από το γιατρό. 

Σύμφωνα με όσα εξήγησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» η λειτουργός του τμήματος διοίκησης και προσωπικού, Ευαγγελία Παλαζίδου «όντως κάθε φορά εντοπίζουμε τα Υπουργεία στα οποία μπορεί οι υπάλληλοι τους να κάνουν την μεγαλύτερη χρήση και προβαίνουμε σε συστάσεις για λήψη μέτρων προς τους οικείους Προϊσταμένους.»

Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αναφέρει η κ. Παλαζίδου έχουνε πολύ μεγάλα ποσοστά οι οποίοι δεν έχουν λάβει καθόλου άδεια ασθενείας. «Περίπου 32% των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα δεν έχει ασθενήσει ούτε μια ημέρα» δήλωσε. 

Σύμφωνα με την κ. Παλαζίδου τα μεγαλύτερα ποσοστά απουσιών εργαζομένων στον δημόσιο τομέα εντοπίζονται κυρίως από τη μια ημέρα μέχρι τις δεκατρείς. Ο νόμος προβλέπει σαράντα ημέρες άδεια ασθενείας με ιατρικό πιστοποιητικό αλλά μέσα στο σύνολο αυτών των ημερών μπορεί να απουσιάσει μέχρι οκτώ ημέρες τον χρόνο χωρίς να προσκομίσει ιατρικό πιστοποιητικό, νοουμένου ότι δεν προηγείται ή έπεται Κυριακή, Σαββατοκύριακο ή αργία.

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι στο Υπουργείο Ενέργειας και Εργασίας αρρωσταίνουν πιο συχνά οι δημόσιοι υπάλληλοι. είπε πως αυτό θα το εξετάσουν. 

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την σχετική απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου από το 2014 κάθε χρόνο συγκεντρώνουν για σκοπούς στατιστικών στοιχείων και επεξεργασίας όλα τα στοιχεία για τις άδειες ασθενείας του προσωπικού της δημόσιας υπηρεσίας.