Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
"Λίγο νερό θέλουν" οι κάτοικοι και οι γεωργοί 11 κοινοτήτων της Πιτσιλιάς.Αυτό ήταν το σύνθημα της εκδήλωσης διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν το πρωί στο Δασικό Σταθμό Γεφύρι της Παναγιάς, με αίτημα την κατασκευή φράγματος στον Ποταμό Σερράχη. 

Σύμφωνα με τους κατοίκους των 11 κοινοτήτων, το αίτημα για την κατασκευή του φράγματος στην περιοχή τους χρονολογείται από το 1996. Μάλιστα λήφθηκε απόφαση από το τότε Υπουργικό Συμβούλιο με χρονικό περιθώριο υλοποίησης μέχρι το 2002 

Στα πλαίσια της εκδήλωσης οι εκπρόσωποι των αγροτικών οργανώσεων πραγματοποίησαν και συμβολική άντληση νερού με κουβάδες από τον Ποταμό Σερράχη. Οι κάτοικοι των 11 κοινοτήτων χαρακτήρισαν ιστορικής σημασίας τη διαμαρτυρία, αφού είναι η πρώτη μετά το 1963. 

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Γεωργία Κώστας Καδής "Θα υποβληθεί μέσα στις επόμενες μέρες μια ολοκληρωμένη πολιτική με μέτρα που αφορούν όλες τις περιοχές της Κύπρου και θα καλύπτεται η επάρκεια και αυτής της περιοχής. Κάθε πρόταση αξιολογείται". 

Ο κύριος Καδής ανέφερε ακόμη ότι στόχος της Κυβέρνησης είναι να διασφαλίσει η επάρκεια ύδρευσης αλλά και άρδευσης των κοινοτήτων της περιοχής.