Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τα "βάζει" με τους εταίρους του, ο Τούρκος Πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και χρησιμοποιεί ως παράδειγμα το 1974.

Ο κ. Ερντογάν αναφερόμενος στη κατάρρευση του συστήματος διαβιβάσεων τότε της Τουρκίας, σε ομιλία του στη Σακάρια της Τουρκίας είπε ότι η Τουρκία είναι ένα έθνος που τράβηξε πολλά στο θέμα των όπλων, των πυρομαχικών και τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις λόγω του ότι εξαρτιόταν από το εξωτερικό.

«Την τελευταία φορά το ζήσαμε το 1974 στην Κύπρο. Οι στρατηγικοί εταίροι μας μάς εγκατέλειψαν στα μισά του δρόμου. Και γνωρίζετει ότι οι διαβιβάσεις στον στρατό είναι πολύ πολύ σημαντικές. Και το σύστημα διαβιβάσεων μας κατέρρευσε. Γιατί; Τα συστήματα που μας έδωσαν οι στρατηγικοί μας συνέταιροι σίγησαν. Αλλά εμείς τώρα έχουμε γλιτώσει από αυτά. Πλέον εμείς τους δικούς μας ασυρμάτους τους κάνουμε μόνοι μας.  Δεν τους έχουμε ανάγκη» δήλωσε.