Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άναυδος έμεινε ένας τουρίστας στην Ιαπωνία όταν έφτασε στο ταμείο για να πληρώσει το παγωτό χωνάκι που πήρε! 

Οπως του είπε ο καταστηματάρχης θα έπρεπε να πληρώσει 25 ευρώ και όταν του παραπονέθηκε ο ιδιοκτήτης τουαπάντησε πως «τα παγωτά κοστίζουν ακριβά γιατί είναι νόστιμα!».

Τελικά πλήρωσε ακριβά παγωτό του όμως η εκδίκηση δεν άργησε να έρθει.

Ο Ιταλός τουριστικός οδηγός του γκρουπ, στο οποίο βρισκόταν ο τουρίστας κάλεσε την αστυνομία και ανέφερε το περιστατικό.

Στην έρευνα που πραγματοποίησαν οι αξιωματικοί στο μαγαζί διαπίστωσαν πως οι τιμοκατάλογοι ήταν κρυμμένοι πίσω από τον πάγκο και έτσι επέβαλλαν πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ στον καταστηματάρχη.

«Η απόκρυψη των τιμών είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο και μια συνήθεια που προκαλεί κακή εντύπωση στον κόσμο δεδομένου ότι τα θύματα είναι κατά κύριο λόγο τουρίστες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο αξιωματικός της αστυνομίας, Elio Covino στην εφημερίδα La Repubblica.

Δεν είναι η πρώτη φορά που τουρίστες διαμαρτύρονται για εξωφρενικές τιμές σε δημοφιλείς ιταλικούς προορισμούς.

Τον περασμένο Αύγουστο, ο 62χρονος Juan Carlos Bustamente πλήρωσε 43 ευρώ για δύο φλυτζάνια καφέ και δύο μπουκάλια νερό σε καφέ στην Πλατεία του Αγίου Μάρκου, στη Βενετία.

Τον Ιανουάριο του 2017 μια παρέα Ιαπώνων έπεσαν από τα σύννεφα όταν τους ζητήθηκε να πληρώσουν 1.145 ευρώ σε εστιατόριο της Βενετίας για τέσσερις μπριζόλες, μια μερίδα ψάρι και λίγα ποτήρια νερό...