Με αυτά τα λόγια, για άλλη μια φορά ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προκαλεί τον θυμό των Ελλήνων. Σε ομιλία του κατά την ανακοίνωση των υποψηφίων του κόμματός τους στη Σμύρνη για τις δημοτικές εκλογές της 31 Μαρτίου και αναφερόμενος σε «μαύρες μέρες της κατοχής» ο κ. Ερντογάν απήγγειλε τους στίχους τουρκικού λαϊκού τραγουδιού για τη Σμύρνη που καταφέρεται εναντίον των Ελλήνων.
Στην ομιλία του στη Σμύρνη ο Τούρκος Πρόεδρος είπε «Ο μακαρίτης Μουχαρέμ Ερτάς έχει ένα λαϊκό τραγούδι που μιλά για την κατοχή της Σμύρνης. Κοιτάξτε τα συναισθήματα δημιούργησαν στον λαό μας εκείνες οι μαύρες μέρες της κατοχής» και απήγγειλε τους πιο πάνω στίχους. Ενώ πρόσθεσε ότι «αυτή η πόλη ήταν πάντα στη φαντασία μας την ημέρα, και το βράδυ στη σκέψη μας».
Στη συνέχεια, απευθυνόμενος στους συγκεντρωθέντες, είπε «Σμύρνη, είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε εναντίον των αλεπούδων που προσπαθούν να μπουν στο κρεβάτι του λονταριού; Σμύρνη, είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε μέρα νύχτα για να μην αφήσουμε να πραγματοποιήσουν τους σκοπούς τους οι ποταποί που βρίσκονται εκτός και εντός; Σμύρνη, είμαστε έτοιμοι, όπως ακριβώς έκανε ο βετεράνος Πασάς, να ρίξουμε στη θάλασσα αυτούς που έχουν βάλει στο μάτι την ελευθερία και το μέλλον σου;».