Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Σιδηροδρόμων Βορείου Κορέας «τα αποτελέσματα του σιδηροδρομικού και οδικού έργου εξαρτώνται από το πνεύμα και τη βούληση του λαού μας.»
Ενώ παράλληλα, είπε ότι «γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η επανασύνδεση των σιδηροδρόμων και των δρόμων δεν σημαίνει μόνο φυσική επανασύνδεση. Ανθρωποι και προμήθειες θα διασχίζουν το δίκτυο και θα ενθαρρυνθεί η συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών σε επίπεδο πολιτισμού, αθλητισμού, τουρισμού ενώ θα ενισχυθεί και ο τομέας της υγείας.»
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους και πέντε πολίτες από την Νότια Κορέα, οι οποίοι χωρίστηκαν από τους συγγενείς τους στη Βόρειο Κορέα κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Πολέμου, οπότε και αποκόπηκαν όλες οι σιδηροδρομικές και οδικές συνδέσεις μεταξύ των δύο χωρών της Κορεατικής χερσονήσου.
Κατά την πρώτη τους συνάντηση κορυφής τον Απρίλιο, οι ηγέτες της Βορείου και της Νότιας Κορέας είχαν συμφωνήσει να εκσυγχρονίσουν και εντέλει να διασυνδέσουν τις οδικές αρτηρίες και τις σιδηροδρομικές γραμμές στα σύνορα των χωρών τους.
Ωστόσο η κατασκευή δεν μπορεί να προχωρήσει όσο βρίσκονται σε ισχύ οι διεθνείς κυρώσεις κατά της Βορείου Κορέας για τα πυρηνικά και πυραυλικά προγράμματά της, αφού τα υλικά και η επένδυση που απαιτούνται για την κατασκευή απαγορεύονται βάσει των κυρώσεων που επέβαλαν τα Ηνωμένα Εθνη.