Οπως μεταδίδουν τουρκοκυπριακά μέσα ενημέρωσης, οι απώλειες στο δίκτυο μεταφοράς του νερού φτάνουν το πενήντα τοις εκατό, γι αυτό και κρίνεται επείγουσα η αναβάθμιση του έργου.
Ο Τούρκος Υπουργός Γεωργίας, μαζί με τον λεγόμενο Υπουργό Γεωργίας του ψευδοκράτους, Ερκούτ Σιαχαλί, τεχνοκράτες και τον πρέσβη της Αγκυρας Αλί Μουράτ Μπατσιερί, επιθεώρησαν το κέντρο προώθησης νερού κοντά στην κατεχόμενη Βασίλεια και το φράγμα στα Πάναγρα, όπου καταλήγει το νερό που μεταφέρεται από την Τουρκία στα κατεχόμενα.
Ενώ τέλεσαν και τα εγκαίνια του τούνελ μεταφοράς αρδευτικού νερού στο κατεχόμενο Διόριος.
Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά, η πλήρης εξάρτηση των κατεχομένων από την Τουρκία, με την υπογραφή πρωτοκόλλου σε ότι αφορά την κατασκευή θερμοκηπίων, συστήματα άρδευσης, φαρμάκων και άλλα θέματα.