Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στο νοσοκομείο κατέληξαν ένας 20χρονος και ένας 22χρονος χθες βράδυ μετά από λογομαχία που είχαν με άλλο πρόσωπο στην αυλή της εκκλησίας της Παναγιάς Φανερωμένης στο κέντρο της Παλιάς Λευκωσίας. 

Κάτω από συνθήκες που διερευνώνται, οι δύο νεαροί ενεπλάκησαν σε λογομαχία που κατέληξε σε αιματηρή συμπλοκή, με τον 22χρονο να υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση και να κρατείται για νοσηλεία στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. 

Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο Τύπου της Αστυνομίας Ανδρέα Αγγελίδη «γύρω στις 7 βρίσκονταν σε συγκεκριμένο χώρο στη Λευκωσία όπου φαίνεται να λογομάχησαν με κάποια άλλα πρόσωπα με αποτέλεσμα ένας από αυτούς με μαχαίρι να τραυματίσει έναν εκ των δύο.» 

Ο 22χρονος, οπ οποίος έφερε διαμπερές τραύμα στο θώρακα μήκους τριών με τεσσάρων εκατοστών, από μαχαιριά που δέχτηκε, δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο, ενώ πολύ ελαφρύς ήταν ο τραυματισμός του 20χρονο, ο οποίος έφυγε από το Νοσοκομείο αρνούμενος να εξεταστεί από γιατρό. 

Το ΤΑΕ Λευκωσίας διερευνά την υπόθεση λαμβάνοντας καταθέσεις σε μια προσπάθεια να διαπιστωθούν οι λόγοι που οδήγησαν μία λογομαχία σε αιματηρή σύγκρουση, ενώ άγνωστος παραμένει ο δράστης.