«Η Δυτική Ιερουσαλήμ είναι η πρωτεύουσα του Ισραήλ και σκοπεύουμε να μεταφέρουμε την Πρεσβεία μας στην Δυτική Ιερουσαλήμ, όταν αυτό καταστεί δυνατό, προς υποστήριξη και συνέχεια της τελικής αναγνώρισης.», δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Σκοτ Μόρισον.
Υπογράμμισε παράλληλα την υποστήριξη της Αυστραλίας στην λύση δύο κρατών, στο πλαίσιο της οποίας θα αναγνωριστεί η Ανατολική Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του κράτους της Παλαιστίνης.
«Είναι μια ισορροπημένη θέση. Μια μετρημένη άποψη, μια άποψη που έχει εξετασθεί καλά.», πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Σκοτ Μόρισον.
Λάβρος κατά του Τελ Αβίβ αλλά και εναντίον όσων χωρών αναγνώρισαν την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ εμφανίστηκε εκ νέου ο Τούρκος Πρόεδρος, ο οποίος ενδεδυμένος με τον μανδύα του προστάτη των απανταχού μουσουλμάνων, κάλεσε τα ισλαμικά κράτη σε ανυποχώρητο αγώνα για την προστασία της Ιερουσαλήμ και των Παλαιστινίων.
«Όπως το Ολοκαύτωμα είναι ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, έτσι ακριβώς είναι και η ρίψη βομβών κατά παιδιών που παίζουν μπάλα στη Γάζα. Είναι του ιδίου βαθμού βαρύ έγκλημα κατά της ανθρωπότητας» , δήλωσε ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Σήμερα το Ισραήλ κήδευσε τους 2 Ισραηλινούς στρατιώτες που σκοτώθηκαν από επίθεση Παλαιστινίου στη Δυτική Όχθη.