Σύμφωνα με τον Χρίστο Ευαγγέλου, εκπρόσωπο των οδηγών του Ο.ΣΥ.ΠΑ "το πρόβλημα της ασυνεννοησίας μεταξύ του Υπουργείου και της εταιρείας συνεχίζεται εδώ και οκτώ χρόνια με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Συγκοινωνιών Πάφου να είναι απλήρωτοι τον Νοέμβριο μήνα, και να μην μπορεί να εξασφαλιστεί η μισθοδοσία τους για τον Δεκέμβριο καθώς και ο 13ος μισθός".
Έξω από το Προεδρικό αύριο αν δεν υπάρξει εξέλιξη Προειδοποίησε μάλιστα πως σε περίπτωση που μέχρι αύριο δεν υπάρξει καμία εξέλιξη, τότε οι εργαζόμενοι του Ο.ΣΥ.ΠΑ. θα μεταβούν με λεωφορεία έξω από το Προεδρικό .
Ο κ. Ευαγγέλου σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ αναφέρθηκε στην ανασφάλεια που βιώνουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Συγκοινωνιών Πάφου και κάλεσε εκ νέου το Υπουργείο Μεταφορών να διαβουλευτεί είτε με την εταιρεία είτε και με τους ίδιους τους εργαζόμενους με σκοπό την εξεύρεση μιας λύσης.Η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον Οργανισμό Συγκοινωνιών Πάφου ξεκίνησε εκ νέου από χτες μετά από διακοπή δύο ημερών της Τετάρτης και της Πέμπτης σε ένδειξη καλής θέλησης και συνεχίζεται από χτες εκ νέου.
Συνέχεια στην ταλαιπωρίαΗ ταλαιπωρία για χιλιάδες μαθητές , επισκέπτες, συνταξιούχους και εργαζόμενους που μεταβαίνουν καθημερινά με τις δημόσιες συγκοινωνίες, συνεχίζεται.
Συνταξιούχοι σε δηλώσεις τους εξέφρασαν την πικρία τους σημειώνοντας πως σε αρκετές περιπτώσεις αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ταξί για να μεταβούν κυρίως στο Νοσοκομείο για προκαθορισμένα ραντεβού ωστόσο αυτό , όπως ανέφεραν, είναι δύσκολο για τους ιδίους αφού τα οικονομικά τους δεν τους το επιτρέπουν.