Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σαφέστατο μήνυμα έστειλαν το πρωί οι μαθητές για τις εξετάσεις τετραμήνων. 

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΣΕΜ σε συνέντευξη τύπου, εάν το Υπουργείο επιμένει στην εφαρμογή του μέτρου και δεν αναθεωρήσει την απόφαση του μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων, τότε θα προχωρήσουν στη λήψη δυναμικών μέτρων με την επανέναρξη των μαθημάτων. 

«Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι θέλουμε να αλλάξει η φιλοσοφία τους εκπαιδευτικούς μας συστήματος. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση ως μαθητικό κίνημα να δεχτούμε την εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο που αποτελεί ξεκάθαρα ένα πισωγύρισμα για την παιδεία του τόπου μας»  ξεκαθάρισε ο Παναγιώτης Γεωργίου. 

Πρόκειται για μέτρο καθαρά αντιπαιδαγωγικό, είπε, το οποίο θα ενισχύσει την βαθμοθηρία και παραπαιδεία. Επιβάλλεται, πρόσθεσε ο Πρόεδρος της ΠΣΕΜ «να δοθεί έμφαση στη διάπλαση χαρακτήρα και στην ουσιαστική αγωγή του μαθητή και όχι στις εξετάσεις.» 

Οι μαθητές πραγματοποιούν τοπικές συνελεύσεις και εν συνεχεία συνδιασκέψεις των επαρχιακών συντονιστικών επιτροπών τους, με στόχο να εξουσιοδοτηθεί η ΠΣΕΜ για λήψη δυναμικών μέτρων. Κάτι που έχει κάνει ήδη η ΕΣΕΜ Αμμοχώστου.

 

Οι μαθητές καλούν επίσης τους οργανωμένους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν τον αγώνα τους.