Ο κύριος Ντίνος Έλληνας, Πρόεδρος σχολικών εφοριών, μίλησε στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" και σχολίασε την κατάσταση που επικρατεί σε ορισμένα σχολεία. Όπως είπε μεταξύ άλλων πρέπει να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι σε περίπτωση που δεν έγιναν σωστές δουλειές. Ειναι θέμα καθαρά ασφάλειας και πρεπει οι υπέυθυνοι να ειναι πολυ προσεχτικοί, πρόσθεσε ενώ είπε ότι έχει στείλει εγκύκλιο,
«Δεν μας τιμούν αυτές οι εικόνες, θα φύγει άμεσα εγκύκλιος, καλά μας κάνουν τα ΜΜΕ»
Εξήγησε ότι είναι απαραίτητο οι οροφές να ελέγχονται όχι μόνο για περίπτωση θεομηνίας αλλά γενικότερα πρέπει να γίνεται έλεγχος. Όπως είπε μίλησε με προιστάμενο και θα σταλεί ξανά εγκύκλιος με κατευθυντήριες που πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθούν και τα σημεία που πρέπει να ελέγχονται. Είναι απαράδεχτο υπογράμμισε αυτό το πράγμα. Καλά μας κάνουν τα ΜΜΕ.
Μια θεομηνία, επηρεάζει τα πάντα, έτσι και κάποιες αδυναμίες οι οποίες φαίνονται στα κτίρια. Είναι θέμα που όχι μόνο πρέπει να μας προβληματίσει αλλά και να τιμωρθούν οι υπαίτιοι σε περίπτωση που έγιναν κακοτεχνίες σε ένα κτίριο καινούργιο. Εαν ένα παλιό κτίριο επηρεαστεί, σίγουρα η αντιμετώπιση είναι να φτιαχτεί άμεσα, ωστόσο όπως τόνισε καινουργιες κατασκευες δεν δικιολογούνται να υπάρχουν τέτοια προβλήματα.
Τα πλείστα σχολεία που επηρεάζονται με αυτό τον τρόπο είναι επειδή δεν καθαρίζονται οι υδρορροές το καλοκαίρι πριν τις βροχές. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Και μόνωση να έχει ένα κτίριο,εαν δεν καθαρίζονται οι υδροροές θα έχουμε αυτά τα προβλήματα. Ερωτηθείς γιατί δεν τις καθάρισαν στο συγκεκριμένο σχολείο, είπε ότι έχω μιλήσει με τον κοινοτάρχη του σχολείου και το πρόβλημα είναι δεν προνοήθηκε να καθαριστούν οι υδροροές.
Ποια η θέση και του Προιστάμενου τεχνικών Υπηρεσιών του Υπ. Παιδείας Ανδρέα ΜαραγκούΌπως είπε κληθείς να σχολιάσει την κατάσταση, αυτά τα προβλήματα τα κατατάσσει στην ανθρώπινη αστοχία. Έχουμε ευθύνες και γι'αυτό τις αναλαμβάνουμε, πρόσθεσε.
Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού με την σειρά του είπε ότι είναι καιρός να προβλέπουμε απο νωρίς για να αποφεύγουμε τα χειρότερα. «Δεν υπάρχουν δικιολογίες, είναι αυτά που εμείς θέλουμε να διαφαλίζουμε στον μέγιστο βαθμό της ασφάλειας και της υγείας.»
https://www.youtube.com/watch?v=y0SRvFyLr_Y