Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Περισσότεροι από πεντακόσιοι πιστοί, πρόσφυγες και όχι μόνο, πέρασαν το πρωί τα οδοφράγματα, και παρακολούθησαν, με κατάνυξη και συγκίνηση, τη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε, για πρώτη φορά μετά από 44 χρόνια, στην εκκλησία του Προφήτη Ηλία στην κατεχόμενη Κοινότητα Στύλλοι της επαρχίας Αμμοχώστου. 

Η λειτουργία άρχισε γύρω στις οκτώ το πρωί, και την τέλεσαν πρόσσφυγες ιερείς από το χωριό, προϊσταμένου του Πρωτοσύγκελλου της Μητρόπολης Κωνσταντίας και Αμμοχώστου, Αυγουστινου. Αισθήματα έντονης συγκίνησης διακατείχαν τους πιστούς. 

Σύμφωνα με τον Βουλευτή του ΔΗΣΥ Γιώργο Κάρουλα «το βασικό συναίσθημα που επικράτησε σήμερα ήταν η συγκίνηση παράλληλα όλα τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα από την μια να χαίρεσαι που λειτουργάς την εκκλησία σου μετά από 44 χρονιά και από την άλλη να λυπάστε και να νιώθεις αυτήν την οργή για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι ναοί μας και η πολιτιστικής μας κληρονομιάς στην κατεχόμενη περιοχή της Κύπρου». 

Παράλληλα, Μέλος του Κοινοτικού Συμβουλίου Στύλλων Καίτη Σταύρου ανέφερε ότι «υπήρχε πάρα πολλά μεγάλη συγκίνηση και μεγάλος αριθμός Στυλωτων κατέκλισαν τον Ιερό Ναό του προφήτη Ηλία για πρώτη φορά μέσα και έξω που μαρτυρεί ότι οι δεσμοί στην γενέτειρα γη παραμένουν άριστοι». 

Τη θεία λειτουργία διοργάνωσαν το Κοινοτικό Συμβούλιο Στύλλων, η εκκλησιαστική επιτροπή του Ιερού Ναού Προφήτη Ηλία και οι πολιτιστικοί όμιλοι της κοινότητας. 

Πριν από την Τουρκική Εισβολή, ο αριθμός των κατοίκων του χωριού Στύλλοι ξεπερνούσε τους χίλιους. 

Το 1978 στο χωριό εγκαταστάθηκαν Τούρκοι έποικοι οι οποίοι εκτόπισαν και τους Τουρκοκύπριους κατοίκους. 

Μετά τη θεία λειτουργία οι εκτοπισμένοι, θυμήθηκαν τα χρόνια πριν από την βάρβαρη εισβολή και τον βίαιο εκτοπισμό τους, περιδιαβαίνοντας τους δρόμους και τις γειτονιές του χωριού τους.