Ο Πρόεδρος της Τουρκίας δεν παρέλειψε να εξακοντίσει νέες απειλές με αποδέκτη την Κυπριακή Δημοκρατία, εξαιτίας των ενεργειακών της σχεδιασμών.
«Δεν θα επιτρέψουμε με τετελεσμένα να καταπατηθούν τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων που είναι από τους κύριους δικαιούχους των υδρογονανθράκων της ανατολικής Μεσογείου».
Συνεχίζοντας από εκεί που έμεινε τις προηγούμενες μέρες, ο Ταγίπ Ερντογάν προειδοποίησε με δυναμική αντίδραση της Αγκυρας, σε περίπτωση που όπως ισχυρίστηκε τα δικαιώματα Τουρκίας και ψευδοκράτους συνεχίσουν να μην γίνονται αποδεκτά.
«Η ενίσχυση της παρουσίας μας στην ανατολική Μεσόγειο το τελευταίο διάστημα αποτελεί αντανάκλαση της ανυποχώρητης στάσης μας σε αυτό το σημείο. Οσον η Ελληνοκυπριακή πλευρά συνεχίζει τις επιθετικές πολιτικές αγνοώντας τα πραγματικά δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων κι εμείς θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε τα αναγκαία μέτρα».
Ξεκάθαρο μήνυμα στην Τουρκία να αποφύγει τις εντάσεις στις Κυπριακές θάλασσες έστειλε, πάντως, ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν Μάρος Σέφκοβιτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην αθηναϊκή εφημερίδα Real news.
«Σε αυτό το πλαίσιο πάντα επισημαίνουμε πως είναι ζωτικής σημασίας να αποφεύγεται οποιαδήποτε είδους ενέργεια ενάντιον μιας χώρας-μέλους, η οποία θα ήταν ζημιογόνος για τις σχέσεις καλής γειτονίας και για την ειρηνική διευθέτηση μιας αντιγνωμίας».
Η Κυπριακή Δημοκρατία με ψυχραιμία και νηφαλιότητα πράττει τα δέοντα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, για διασφάλιση της απρόσκοπτης άσκησης των κυριαρχικών της δικαιωμάτων, τόνισε στον ΑΝΤ1 αρμόδια πηγή.
Επανέλαβε, δε, ότι η Λευκωσία δεν πρόκειται να παρασυρθεί στο επικοινωνιακό παιχνίδι της Αγκυρας για δημιουργία κλίματος έντασης.