Ο Νίκος Αναστασιάδης απολογήθηκε δημόσια, κατά τον χαιρετισμό του σε εκδήλωση του Συμβουλίου Εφαρμογής της Εθνικής Στρατηγικής για την Καταπολέμηση της Σεξουαλικής Κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών.
«Στο σημείο αυτό να μου επιτρέψετε, επειδή το φέρω βαρέως, να απολογηθώ γιατί -όχι καλώς μελετημένα- κατά την εκλογή μου και κατά τα εξ’ εθίμου κρατούντα είχα απονείμει χάρη, κάνοντας διάκριση μεταξύ των σεξουαλικώς κακοποιηθέντων θεωρώντας, ότι οι εγκληματίες που κακοποίησαν παιδιά πέραν των 13 ετών θα μπορούσαν να τύχουν της αναλόγου χάρης», ανέφερε μιλώντας εκτός κειμένου.
Την ίδια ώρα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ευχαρίστησε την Αναστασία Παπαδοπούλου γιατί του υπέδειξε το σφάλμα και έγιναν οι διορθωτικές αναγκαίες αλλαγές. «Θέλω να ευελπιστώ ότι δεν θα επαναληφθεί το ίδιο λάθος, όχι από μένα βεβαίως, αλλά από εκείνον που θα με διαδεχθεί. Ευχαριστώ θερμά Αναστασία» είπε χαρακτηριστικά ο ΠτΔ.
Αυτούσιες οι δηλώσεις του ΠτΔ: