«Γύρω στις 8.25 σήμερα το πρωί, μέλη της Τροχαίας Λάρνακας ενώ διενεργούσαν έλεγχο τροχαίας στην Οδό Αποστόλου Βαρνάβα στη Λάρνακα, ανέκοψαν αυτοκίνητο που οδηγούσε 40χρονος Ε/κ από τη Λάρνακα αφού οι κινήσεις του προκάλεσαν υποψίες στους αστυνομικούς», δήλωσε ο Υπεύθυνος Κλάδου Τροχαίας Λάρνακας Χάρης Χατζηγιασεμή.
Σε προκαταρκτικό έλεγχο αλκοόλης που διενεργήθηκε στον 40χρονο η ένδειξη ήταν 48 μg και οδηγήθηκε στα γραφεία της Τροχαίας Λάρνακας όπου σε τελικό έλεγχο η ένδειξη ήταν 77μg αντί 22μg, που είναι το επιτρεπτό από το Νόμο όριο.
Το όχημα του 40χρονου κρατήθηκε στην Τροχαία Λάρνακας για να παραληφθεί αργότερα, ενώ ο ίδιος μεταφέρθηκε στο σπίτι του από συγγενικό του πρόσωπο.
Ο κ. Χατζηγιασεμή απηύθυνε έκκληση στο κοινό να αποφεύγει να οδηγεί μηχανοκίνητα οχήματα μετά από κατανάλωση αλκοόλ σημειώνοντας πως οδήγηση και κατανάλωση αλκοόλ δεν συνάδουν, αφού ο συνδυασμός αυτός είναι κατά το πλείστον θανατηφόρος