Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Νέα ένταση και πάλι στη Δένεια. Τούρκοι στρατιώτες ζήτησαν από τους γεωργούς που μετέβησαν στις περιουσίες τους, στη νεκρή ζώνη, να απομακρυνθούν. Φτάνουν στην περιοχή δεκάδες Τούρκοι στρατιώτες, με αποτέλεσμα οι Ε/Κ να απομακρυνθούν από το σημείο. Σε διαβήματα προχωρούν τα Ηνωμένα Έθνη. 

Ηρεμία επικρατούσε τις τελευταίες δυο ημέρες στην νεκρή ζώνη στην Δένεια μετά τα όσα διαδραματίστηκαν με τους τούρκους στρατιώτες και τους ελληνοκύπριους Γεωργούς. Η κατάσταση ήταν διαφορετική και αυτό γιατί οι ελληνοκύπριοι γεωργοί δεν πήγαν στο σημείο θέλοντας να ηρεμίσει λίγο η έκρυθμη κατάσταση η οποία επικρατεί εδώ και μέρες στο σημείο της νεκρής ζώνης. 

Ωστόσο, σήμερα το πρωί οι γεωργοί μετέβησαν ξανά στην περιοχή και άρχισαν να καλλιεργούν τα χωράφια τους. 

Τούρκοι στρατιώτες ζήτησαν απο τους γεωργούς να εγκαταλείψουν το σημείο. Ωστόσο τα Ηνωμένα Έθνη τους είπαν να παραμείνουν. Η απόφαση των Ε/κ γεωργών μετά από τις πιέσεις των Τούρκων ήταν να αποχωρήσουν από την νεκρή ζώνη. 

Βίντεο  ντοκουμέντο από την ανακοπή των Ε/κ γεωργών από τους Τούρκους: 

 

Κ.Ε: Ανησυχητική η κατάσταση στη Δένεια 

Ανησυχητική χαρακτηρίζει η κυβέρνηση την κατάσταση που επικρατεί στην νεκρή ζώνη στην περιοχή της Δένειας. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον ΑΝΤ1, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Πρόδρομος Προδρόμου, «είναι ανησυχητικό ότι φαίνεται πως προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα εκ του μη όντος με την ειρηνευτική δύναμη. Είναι ανησυχητικό διότι γίνεται και αυτή η συζήτηση για το τι θα γίνει με την ειρηνευτική δύναμη».

Η κατάσταση παρακολουθείτε στενά από τις αρμόδιες υπηρεσίες, πρόσθεσε ο κ. Προδρόμου ενώ η δική τους πληροφορηση λέει ότι έχουν υποχωρήσει από το σημείο και οι δικοί μας οι γεωργοί. 

Όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, με τη διαδικασία που ακολουθούν και με τη συννενόηση που πρέπει να γίνεται με την ειρηνευτική δύναμη, έχουν δικαίωμα να καλλιεργήσουν αύριο τη γη τους οι Ε/Κ γεωργοί.

https://www.youtube.com/watch?v=JLwkLZbdf-c

Ψυχραιμία συστήνει ο κοινοτάρχης της Δένειας

Σε δηλώσεις του στην εκπομπή του Αντ1 Μέρα Μεσημέρι ο Κοινοτάρχης της Δένειας Χριστάκης Παναγιώτου ανέφερε ότι «Χρειάζεται ψυχραιμία και συννενόηση με την Κυπριακη Δημοκρατία και τα Ηνωμένα Έθνη για να προστατέψουμε τους γεωργούς». Παράλληλα ανέφερε ότι έχουν κάποιες εισηγήσεις προς το Υπουργείο Εξωτερικών έτσι ώστε να υπάρχει ασφάλεια και προστασία στην περιοχή. 

«Κινδυνεύουμε» φωνάζουν οι γεωργοί 

Σε δηλώσεις τους, στους δημοσιογράφους οι Ε/Κ γεωργοί δηλώνουν: «Κινδυνεύουμε κάθε φορά αλλά τι να κάνουμε εν η γη μας». «Πρώτη φορά με τόση ένταση που γίνεται αυτή η ιστορία με τους Τούρκους». 

https://www.youtube.com/watch?v=gYRd7yS7N5E 

Φωτοφραφία από την ανακοπή των Ε/κ γεωργών από τους Τούρκους: 

Image removed.