Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σύμφωνα με δηλώσεις της Εκπροσώπου Τύπου του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου, Αλεξάνδρας Ατταλίδου, στην εκπομπή Μέρα μεσημέρι,  από 15 Μαΐου όλες οι κλήσεις από την μια ευρωπαϊκή  χώρα στην άλλη θα γίνουν 19 σεντ η κλίση και 6 σεντ τα μηνύματα από 15 Μαιου.

Είναι το δώρο του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου για τις  επερχόμενες εκλογές, πρόσθεσε.

Η συμφωνία αυτή έχει γίνει από τον Ιούνιο με το Σύμβουλιο Υπουργών και  χθες ψηφίστηκε όλο το πακέτο το οποίο μειώνει το κόστος κλήσεως και μηνύματος.

Η κυρία Ατταλίδου, ανέφερε επίσης πως δημιουργείται το θεσμικό πλαίσιο για να αναπτύξουν όλες οι χώρες δίχτυα 5g καθώς επίσης δημιουργείται καινούριο σύστημα σε κατάστασης εκτάκτου ανάγκης το οποίο θα ειδοποιεί όλους τους χρήστες με ένα μήνυμα για να προφυλαχτούν. Το σύστημα αυτό θα εφαρμοστεί σε 3, 5 χρόνια.