Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση με την έγκυο γυναίκα που φαίνεται να είχε αποδράσει από το Μακάρειο νοσοκομείο, καθώς η ίδια εντοπίστηκε σε ξενοδοχείο στη Λεμεσό. Την πληροφορία έλαβαν μέλη της Αστυνομίας, όπου μετέβησαν στο σημείο. 

Η γυναίκα, νοσηλευόταν στο Μακάρειο Νοσοκομείο από την Παρασκευή και είχε τεθεί ήταν υπό την επίβλεψη τριών νοσηλευτών. Ο Υπουργός Υγείας, Κωσταντίνος Ιωάννου ζήτησε για το περιστατικό έκθεση γεγονότων. Κάτω από συνθήκες που ακόμα διερευνώνται, έφυγε από το Νοσοκομείο και από ψες ήταν άφαντη. 

Σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Μακάρειου Νοσοκομείου Ανδρέα Νεοφύτου «Έτυχα άμεσης ενημέρωσης για το περιστατικό και ενημέρωσα και στη συνέχεια τον Υπουργό Υγείας. Οι οδηγίες του Υπουργού είναι να γίνει άμεσα έκθεση γεγονότων από όλους τους εμπλεκόμενους γιατρούς και νοσηλευτές ώστε να διαφανούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβηκε το περιστατικό και αναμένω να μου υποβάλουν γραπτώς τις τοποθετήσεις τους εντός της ημέρας». 

Η διεύθυνση του Μακάρειου Νοσοκομείου βρισκόταν σε συνεχή επαφή τόσο με τους οικείους της κόπέλας, όσο και με την αστυνομία, η οποία διερευνά την υπόθεση. 

Από την έκθεση γεγονότων αναμένονται απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα καθώς, στο Μακάρειο Νοσοκομείο υπάρχει τόσο ιδιωτική ασφάλεια όσο και μέλη της Αστυνομίας, ωστόσο η γυναίκα κατάφερε να διαφύγει χωρίς να γίνει αντιληπτή.

Ο Βοηθός Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Στέλιος Στυλιανού, ανέφερε στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Μέρα Μεσημέρι, ότι μέλη της δύναμης παραγματοποίησαν ψες έρευνες στην περιοχή, χωρίς όμως αποτέλεσμα.  «Στο Νοσοκομείο έχουμε και δικούς μας αλλά δεν είχαν κάποια εμπλοκή ή ενημέρωση για την όλη υπόθεση. Η Αστυνομία ενημερώθηκε εκ των υστέρων».