Το μπόνους που ανέμεναν να λάβουν ήταν γύρω στα 100 ευρώ και όχι στις 30.000 που τελικά έλαβαν.
Κάποιοι από τους εργάτες, ωστόσο αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το ποσό, πληρώνοντας χρέη καθώς επίσης, επισκέφτηκαν το καζίνο.
Μέχρι στιγμής, δεν είναι σαφές πόσοι από τους 230 εργαζόμενους του χαλυβουργείου Thy-Marcinelle έλαβαν το ποσό, ωστόσο σύμφωνα με πρώην εκπρόσωπο συνδικάτου, λίγοι εργαζόμενοι επηρεάστηκαν.
«Έπαθα σοκ όταν είδα πόσα χρήματα είχα στον λογαριασμό μου» είπε ένας ανώνυμος εργαζόμενος, εξηγώντας πάντως ότι κατάλαβε εξ' αρχής ότι ήταν λάθος, με αποτέλεσμα να μην τα αγγίξει. «Πήρα μόνον τον μισθό μου και άφησα τα υπόλοιπα», ανέφερε, προσθέτοντας όμως ότι γνωρίζει ότι ορισμένοι εργαζόμενοι έχουν ξοδέψει μέρος του ποσού.
Ωστόσο, σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία, οι εργαζόμενοι σε περιπτώσεις λάθους, καλούνται να επιστρέψουν το πλήρες ποσό, ακόμη κι αν ενεργούσαν καλόπιστα ή ακόμη κι αν πίστευαν ότι είχαν το δικαίωμα να έχουν αυτό το μπόνους.