Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τα ήπιε και έπιασε τιμόνι 41χρονος. Τον εντόπισαν με 174mg, αντί 22.  Ήταν γύρω στις 9 χθες βράδυ όταν μέλη της Τροχαίας Λεμεσού ανέκοψαν για έλεγχο στην οδό Νίκου Παττίχη, αυτοκίνητο που οδηγείτο από 41χρονο κάτοικο Λεμεσού. 

Κατά τη διάρκεια του προκαταρτικού ελέγχου αλκοτέστ που διενεργήθηκε, η ένδειξη ήταν 174μg αντί 22, ενώ σε τελικό έλεγχο η ένδειξη ήταν 139μg αντί 22μg που είναι το ανώτατο από το Νόμο όριο. 

Ο 41χρονος συνελήφθη και τέθηκε υπό κράτηση ενώ η Τροχαία Λεμεσού συνεχίζει τις εξετάσεις.