Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Καζάνι που βράζει ο τομέας της Υγείας. Λουκέτο βάζουν από αύριο οι γιατροί στις πρώτες βοήθειες του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου. Διαμαρτύρονται κυρίως για την υποστελέχωση. 

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 στην Πάφο, οι γιατροί από αύριο και καθημερινά για δυο ώρες δεν θα ασκούν τα καθήκοντα τους. Συγκεκριμένα τις καθημερινές θα απεργούν από τις 12:30 μέχρι τις 2:30 το μεσημέρι ενώ τα Σαββατοκυριάκα από τις 18:30 - 20:30. 

Υπάρχουν καθημερινά παράπονα από ασθενείς και καταγγελίες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το τμήμα, με το Υπουργείο Υγείας να μην καταβάλλει προσπάθειες ώστε να αλλάξει η κατάσταση. Σήμερα εργάζονται 10 γιατροί ενώ κανονικά πρέπει να εργάζονται 13 για να λειτουργεί σωστά το τμήμα 

Οι ιατροί εξέφρασαν έντονη απαρέσκεια για το γεγονός ότι το Υπουργείο Υγείας δεν έχει καν απαντήσει στις επιστολές τους, στις οποίες καταγράφονται τα προβλήματα με αίτημα την άμεση επίλυσή τους. Πέραν της υποστελέχωσης σε ανθρώπινο δυναμικό παρατηρούνται και ελλείψεις σε αναλώσιμα, όπως κατήγγειλαν.

Ως πολύ σοβαρά χαρακτήρισε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γιατροί στο ΓΝΠ, ο Μιχάλης Αναστασιάδης, μελος του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου. 

https://www.youtube.com/watch?v=EQf3NwbqnLE