Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σοκαρισμένη η κοινή γνώμη με την υπόθεση του 14χρονου μαθητή, ο οποίος εντοπίστηκε αναίσθητος μετά από χρήση ναρκωτικών σε πάρκο στη Λεμεσό. Ο 14χρονος μαθητής έκρυβε κάνναβη και LSD στο δωμάτιο του και οι γονείς του δεν είχα ιδέα. 

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Μέρα Μεσημέρι με τον Νικήτα Κυριάκου, ο υποδιοικητής της ΥΚΑΝ, Στέλιος Σεργίδης είπε πως είναι ένα φαινόμενο που τους ανησυχεί ιδιαίτερα και πρώτιστο είναι να γίνει καλά ο ανήλικος.

Σύμφωνα με τον κ. Σεργίδη προτεραιότητα της Αστυνομίας εκτός από το ποινικό κομμάτι, είναι η λήψη καταθέσεων σε σχέση με τον τρόπο προέλευσης των ναρκωτικών.  Τα όσα βρέθηκαν στο σπίτι του φαίνεται να έχουν παραγγελθεί μέσω διαδίκτυο, ωστόσο αυτό διερευνάτε ακόμη, πρόσθεσε ο κ. Σεργίδης. 

Σήμερα ήρθαν σε επαφή με τους γονείς της οικογένειας είπε ο κ. Σεργίδη και η λειτουργός κοινωνικής παρέμβασης της υπηρεσίας ώστε να παραπέμψουν το παιδί σε κέντρο για θεραπεία. 

Φωτογραφία Αρχείου