Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε κωματώδη κατάσταση εισήχθη ψες 15χρονος μαθητής στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού αφού λιποθύμησε μετά από χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία,στις οκτώ το βράδυ ο ανήλικος βρισκόταν σε πάρκο της τουριστικής περιοχής Γερμασόγειας και κάπνισε χειροποίητο τσιγάρο, ενώ ακολούθως έχασε τις αισθήσεις του.

Στο 15χρονο, ο οποίος ευτυχώς είναι εκτός κινδύνου αλλά εξακολουθεί να νοσηλεύεται, έγιναν εξετάσεις, οι οποίες κατέδειξαν ότι στο σώμα του, υπήρχαν ίχνη από κάνναβη και LSD.

Στο υπνοδωμάτιο του μετά από έρευνα που έγινε στο σπίτι του και τη συγκατάθεση του πατέρα του βρέθηκε στο ερμάρι ένα σακούλι που περιείχε 20 αυτοκόλλητα με την ένδειξη LSD, τα οποία παραλήφθηκαν ως τεκμήρια.

Η ΥΚΑΝ συνεχίζει τις έρευνες ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα των εξετάσεων επί των τεκμηρίων.