Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εξιτήριο πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος από την κλινική του Λονδίνου . Μιλώντας στον Αντεννα ο Μακαριότατος ανέφερε πως και η επέμβαση είναι μια εμπειρία ζωής , είχα εμπιστοσύνη είπε πρώτα στην βοήθεια του Θεού, αλλά και των ανθρώπων, που μου είχε συστήσει ο ογκολόγος μου στην Κύπρο.

«Δόξα τον Θεό πήγαν όλα καλά, και χθες βγαίνοντας από το νοσοκομείο αισθανόμουν ότι δεν ήμουν άρρωστος. Ήρθα απλώς έδώ στο Λονδίνο και υποβλήθηκα σε μια επέμβαση. Θα παραμείνω ακόμα λίγες μέρες μέχρι να μας δώσουν των αναλύσεων της βιοψίας, τα οποία θα είναι έτοιμα σε δυο τρεις μέρες, αλλά και για να κλείσουν οι πληγές για να αποφευχθεί οποιαδήποτε μόλυνση.»

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος όπως είπε παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις στην Κυπρο.

«Εύχομαι ο Θεός να φωτίσει του ισχυρούς της γης να βρεθεί μια σωστή λύση, για το λαό μας και για τους Τούρκους όχι μόνο για του Έλληνες και τους Τουρκοκυπρίους έτσι ώστε να ζήσουμε όλοι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι στη γη των πατέρων μας.»

Όπως ανέφερε ο Μακαριότατος με την επέμβαση αυτή η θεραπεία του έχει ολοκληρωθεί και στην Κύπρο θα συνεχίσουν οι ιατροί να τον παρακολουθούν για την εξέλιξη της υγείας του.