Ο Αντώνης Σαμαράς το πρωί της Κυριακής συναντήθηκε στο σπίτι του στην Κηφισιά με τον υπουργό Εξωτερικών, Δημήτρη Αβραμόπουλο, ενόψει της σημερινής επίσκεψης του υπουργού στην Κύπρο.
Στην συνέχεια τον πρωθυπουργό επισκέφτηκαν οι κύριοι Σίμος Κεδίκογλου, Δημήτρης Σταμάτης, ο Γρηγόρης Τσιμογιάννης και ο Θανάσης Μπούρας.
Χθες ο πρωθυπουργός είχε σύσκεψη με την συμμετοχή του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, του αναπληρωτή Χρήστου Σταικούρα και των στενών συνεργατών του Αντώνη Σαμαρά, κ.κ. Σταμάτη και Μπούρα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αντικείμενο της σύσκεψης ήταν οι σαρωτικές αλλαγές που αναμένονται σε πρόσωπα σε ΔΕΚΟ και Οργανισμούς, οι αποκρατικοποιήσεις που όπως φαίνεται θα γίνουν εντυπωσιακές κινήσεις τις επόμενες ημέρες σε αυτόν τον τομέα αλλά και η διαπραγματευτική στρατηγική της χώρας έναντι της τρόικας που φτάνει την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο πρωθυπουργός ζήτησε να μάθει το πρόγραμμα των επικεφαλής ώστε να τους συναντήσει και ο ίδιος. Η τρόικα θα μείνει στην χώρα μας για πολύ και τα τεχνικά κλιμάκια θα ξεκινήσουν αμέσως τον έλεγχο. Αμέσως μετά οι κύριοι Τόμσεν, Μόρς και Μαζούχ θα γράψουν την έκθεσή τους, και θα την παραδώσουν προς έγκριση στο Eurogroup και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.